SCHIMBAREA TREBUIE SĂ VINĂ DE LA BENEFICIAR, PRIN CERINȚELE PE CARE AR TREBUI SĂ LE AIBĂ PENTRU LUCRĂRILE DE MONITORIZARE STRUCTURALĂ ȘI GEOTEHNICĂ

O serie de incidente legate de infrastructura feroviară atrag din nou atenția în ultima perioadă asupra necesității de a planifica și întreține podurile și tunelurile pe care sute de trenuri le traversează în fiecare zi.

 

 

Subiectul siguranței și al sănătății structurale a infrastructurii de transport nu a fost nicicând mai actual. Despre el vorbim cu Mariana Garștea, CEO Sixense România și Președinte al APMGS (Asociația Profesională de Monitorizare Geotehnică și Structurală).

Ce soluții avem la dispoziție? Ce rol joacă monitorizarea în acest sens și cum se face corect? Ne explică doamna Garștea, care conduce în prezent o echipă cu expertiză complexă, la intersecția dintre inginerie geotehnică și structurală și tehnologie și care, de asemenea, are în portofoliul său multe alte proiecte critice de infrastructură.

Mai multe detalii gasiti aici : https://arenaconstruct.ro/despre-infrastructura-feroviara-in-degradare-schimbarea-trebuie-sa-vina-de-la-beneficiar-prin-cerintele-pe-care-ar-trebui-sa-le-aiba-pentru-lucrarile-de-monitorizare-structurala-si-geotehni/